Aston Villa

Sky Sports | Football News

BBC Sport | Football | Teams | A | Aston Villa | World Edition

Live scores


powered by Agones.gr - opap

Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2010

Young "Ας ξεχάσουμε τον O'Neill"


Δηλώσεις έκανε ο ποδοσφαιριστής της Aston Villa Luke Young στην εφημερίδα Birmingham Mail, τόσο τόσο για τα τεκταινόμενα στους “Χωριάτες”. όσο και για το ενδιαφέρον της Liverpool προς το πρόσωπο του.




“Δεν θέλουμε να μιλάμε άλλο για τον Martin O’ Neill. Έφυγε πριν απο τρεις εβδομάδες και θέλουμε να κοιτάξουμε μπροστά κάτω από τις οδηγίες του Kevin MacDonald ή οποιοδήποτε άλλου θα είναι ο νέος προπονήτης”.


Στη συνέχεια ο Young πρόσθεσε πως δεν είχε κανένα πρόβλημα με τον τεως προπονητή, λέγωντας:

“ Δεν σαμπόταρα τον κύριο O’Neill, ούτε είχα κάποιο πρόβλημα μαζί του. Εγώ και οι συμπαίκτες μου του ευχόμαστε ότι καλύτερο.”


Όσον αναφορά το ενδιαφέρον της Liverpool προς το πρόσωπο του ο Άγγλος δήλωσε:

“ Είμαι επαγγελματίας και αυτό που θέλω είναι να συγκετρωθώ στις υποχρεώσεις μου με την Aston Villa. Δεν χρειάζεται να αναλύουμε τι έγινε στο παρελθόν. Συμβαίνουν τόσα καλά πράγματα σε αυτό το club και δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει κάποιοι να “ σκαλίζουν" το παρελθόν. Το μυαλό μου βρίσκεται μόνο στο πώς η ομάδα μου θα υλοποιήσει τους στόχους της.”


www.agglia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: