Aston Villa

Sky Sports | Football News

BBC Sport | Football | Teams | A | Aston Villa | World Edition

Live scores


powered by Agones.gr - opap

Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011

Θα παλέψει για μια θέση


Ο Σκωτσέζος διεθνής μέσος της Aston Villa, Barry Bannan, δηλώνει αποφασισμένος να παλέψει για μια θέση στην ομάδα, παρά να αποχωρήσει έστω και με την μορφή δανεισμού από τον σύλλογο. Ο Bannan έχει εντυπωσιάσει στην φετινή περίοδο, φάνηκε να έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του Gerard Houllier, όμως ο ερχομός του Bradley και του Makoun συν το γεγονός ότι επέστρεψαν από τραυματισμούς οι Petrov και Reo-Coker, αύξησαν τον ανταγωνισμό και ο νεαρός έμεινε στον πάγκο.

Ο ίδιος πάντως στις δηλώσεις του φαίνεται αισιόδοξος και θεωρεί πως είναι αρκετά καλός για να αγωνίζεται στην Aston Villa:

“Είχα φύγει παλαιότερα ως δανεικός τόσο στην Derby όσο και στην Blackpool την περσινή περίοδο και ομολογώ πως ήταν εξαιρετικά. Όμως δεν θα ήθελα να ξαναφύγω κατ’ αυτόν τον τρόπο. Τώρα που έχω αγωνιστεί στην Premier League, θεωρώ πως είμαι αρκετά καλός για να αγωνίζομαι στην Aston Villa. Ο καθένας θέλει να παίζει κάθε εβδομάδα όμως είμαι αρκετά νέος και ήδη είχα αρκετές συμμετοχές ως τώρα στην πρώτη ομάδα. Δεν θα έλεγα ότι είμαι απογοητευμένος αυτή τη στιγμή που δεν αγωνίζομαι όμως θέλω περισσότερο”.

Ο Bannan που πρόσφατα υπέγραψε νέο συμβόλαιο διάρκειας 3 ½ ετών, συμπλήρωσε:

“Ο προπονητής μου ήταν εξαιρετικός μαζί μου και με βοήθησε στο να κρατήσω το κεφάλι ψηλά. Με έχει ενημερώσει πως με συμπεριλαμβάνει στα πλάνα του και θέλησε να με καθησυχάσει. Γνωρίζω πως προόδευσα και διένυσα μεγάλη απόσταση σε μικρό χρονικό διάστημα”.

www.agglia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: