Aston Villa

Sky Sports | Football News

BBC Sport | Football | Teams | A | Aston Villa | World Edition

Live scores


powered by Agones.gr - opap

Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

Ο ξεχασμένος...


Ο Daren Bent, δηλώνει σίγουρος, για την επιλογή του να μετεγραφεί στην ομάδα της Aston Villa, τον περασμένο Ιανουάριο.

Μάλιστα, οι Villance, ξόδεψαν 24 εκ. λίρες για να τον κάνουν δικό τους, από τη Sunderland. Μια μεγάλη μεταγραφή, που΄ωστόσο, όπως λέει και ο ίδιος χαρακτηριστικά << Ξεχάστηκε πολύ γρήγορα>>.

Αυτο, βέβαια συνέβει, καθώς η μεταγραφή εξελίχθηκε της ημέρες που η μεν Chelsea, έκανε δικό της τον Torres, για 50 εκ. λίρες, και η δε Liverpool, κάλυψε κένο του, με τον Caroll της Newcastle, για 35 εκ. λίρες.

Ο Bent, αναφερόμενος στην μετεγραφική περίοδο, είπε: << Με ξέχασαν γρήγορα και δεν μου άρεσε τόσο. Βέβαια έγιναν 2 μεγάλες μεταγραφές εκείνη την περίοδο.>>

και συνεχίζει: << Η μεταγραφή του Caroll, μου έκανε πιο πολύ εντύπωση, καθώς με μισή χρονιά στην Premier League, έκανε μεταγραφή 35 εκ. λιρών. Τα 50 εκ. λίρες, ωστόσο που έδωσε η Chelsea για τον Torres, νομίζω ότι είναι μία δίκαι η συμφωνία για να αγοράσεις τον καλύτερο επιθετικό, κατά τη γνώμη μου, στο Πρωτάθλημα.>>

ενώ για την πίεση που έχει ο ίδιος, μετά από μία τόσο ακριβή μετακίνηση. Ο Daren Bent,είπε: << Και βέβαια, το ποσό της μεταγραφής μου, μου ασκεί πίεση.>>

<< Ωστόσο, την έχω διαχειριστέι ξανά, όταν μετεγράφηκα στους Spurs. >>

<< Από την άλλη, η μεταγραφή μου, επισκιάστηκε από αυτές των Torres και Caroll, οπότε ίσως η πίεση να μη είναι τόσο αισθητή.>> είπε, απεθυνόμενος, ουσιαστικά στα ΜΜΕ.>>

και έκλεισε λέγοντας:

<< Έκτος όμως, από τα λεφτά, υπάρχει πάντα η πίεση για να τα πάς καλά σαν παίκτης. Ειδικά, μόλις έχει πάει σε μία νέα ομάδα που θες πραγματικά να βοηθήσεις!>>

agglia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: