Aston Villa

Sky Sports | Football News

BBC Sport | Football | Teams | A | Aston Villa | World Edition

Live scores


powered by Agones.gr - opap

Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2010

Επιστρέφει ο Bouma


Μια ακόμα λύση αναμένεται να έχει ο Martin O'Neill για την οπισθοφυλακή του, μιάς και επιστρέφει από τον τραυματισμό του ο Wilfred Bouma.

Ο 31χρονος αμυντικός, ταλαιπωρήθηκε από απανωτούς τραυματισμούς, και ως εκ τούτου, έμεινε εκτός δράσης τους τελευταίους 18 μήνες, και τώρα ετοιμάζει την επάνοδό του στις υποχρεώσεις της Aston Villa, καθώς, αγωνίστηκε 90 λεπτά με τις ρεζέρβες, και έδειξε να είναι σε καλή κατάσταση.

"Είμαι πολύ χαρούμενος, γιατί αυτό ήταν το πρώτο μου παιχνίδι μετά από πολύ καιρό."

"Έχω επιστρέψει σε κανονικούς ρυθμούς προπόνησης τις τελευταίες 10 μέρες."

"Πριν το παιχνίδι, λέγαμε πως θα ήταν καλό να αγωνιζόμουν για μια ώρα, και ό,τι περισσότερο κατάφερνα θα ήταν καλό. Οπότε, παίζοντας 90 λεπτά, είμαι πολυ ικανοποιημένος."

"Αισθάνηκα υπέροχα. Πρέπει να αποκτήσω καλύτερη φυσική κατάσταση για να μπορώ να ανταπεξέλθω σε συνθήκες αγώνα, και θα μου πάρει λίγο ακόμα χρόνο." , κατέληξε ο Ολλανδός.

www.agglia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: