Aston Villa

Sky Sports | Football News

BBC Sport | Football | Teams | A | Aston Villa | World Edition

Live scores


powered by Agones.gr - opap

Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

«Είχα πρόταση από την Άστον Βίλα»


Ο Απόστολος Βέλλιος με δηλώσεις του τόνισε πως είναι ευτυχισμένος στην Έβερτον ενώ αποκάλυψε πως είχε προτάσεις και από άλλες αγγλικές ομάδες.

Ο πρώην επιθετικός του Ηρακλή δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα της Έβερτον: «Η Πρέμιερ Λιγκ ήταν η πρώτη μου επιλογή και από την πρώτη στιγμή που είδα το γήπεδο, τους συμπαίκτες μου και τον προπονητή μου ήξερα ότι είχα κάνει την σωστή επιλογή».

«Ονειρευόμουν την στιγμή που θα κάνω το ντεμπούτο μου στην Πρέμιερ Λιγκ, η οποία είναι το αγαπημένο μου πρωτάθλημα».

«Όταν υπέγραψα ο προπονητής μου είπε πως θα πρέπει κάθε μέρα να αποδεικνύω το πόσο καλός είμαι. Αυτό είναι καλό για εμένα επειδή μου αρέσει η σκληρή δουλειά και θέλω να βελτιώνομαι συνεχώς».

«Είχα προτάσεις από την Άστον Βίλα και την Φούλαμ αλλά και από τον Ολυμπιακό και την ΑΕΚ. Ήξερα όμως πως η καλύτερη επιλογή για εμένα ήταν η Έβερτον. Εντυπωσιάστηκα από την αρχή και νιώθω πολύ καλά εδώ», κατέληξε ο Βέλλιος.

onsports

Δεν υπάρχουν σχόλια: