Aston Villa

Sky Sports | Football News

BBC Sport | Football | Teams | A | Aston Villa | World Edition

Live scores


powered by Agones.gr - opap

Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

Σκέφτεται τη Sunderland


Η πορεία της Sunderland δεν είναι καθόλου καλή το τελευταίο διάστημα. Η ομάδα προέρχεται από οχτώ ήττες στα τελευταία δέκα ματς και πλέον αντιμετωπίζει κατάματα το φάσμα του υποβιβασμού. Σε δηλώσεις του ο πρώην επιθετικός του συλλόγου Darren Bent τόνισε πως η ομάδα θα ανακάμψει και δεν θα αντιμετωπίσει προβλήματα.

«Είναι απογοητευτικό να βλέπω τη Sunderland να μην τα πηγαίνει καλά, αλλά πλέον αγωνίζομαι στην Aston Villa και πρέπει να βοηθάω την ομάδα μου. Θέλω να είμαι συγκεντρωμένος στους στόχους που έχουμε. Όλα πάνε πραγματικά καλά. Πετυχαίνω τέρματα και για τον σύλλογό μου ενώ αγωνίζομαι περισσότερο στην Εθνική Αγγλίας» δήλωσε ο Bent.

Συνέχισε λέγοντας «Ακόμα έχω το βάρος από την προηγούμενη μεταγραφή μου, όταν μετακόμισα στην Tottenham για ένα τεράστιο ποσό. Πλέον όμως σκέφτηκα πως πρέπει να προχωρήσω και να μην με νοιάζουν αυτά. Οι άνθρωποι μπορεί να λένε ότι θέλουν αλλά εγώ θέλω να σκοράρω και να παίρνει νίκες η ομάδα μου».

englishfootball.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: