Aston Villa

Sky Sports | Football News

BBC Sport | Football | Teams | A | Aston Villa | World Edition

Live scores


powered by Agones.gr - opap

Τρίτη 26 Απριλίου 2011

Συνεχίζει χωρίς Houllier


Η υγεία του Gerard Houllier είναι το πρώτο θέμα στο στρατόπεδο της Aston Villa. Ο Γάλλος τεχνικός εισήχθη στο νοσοκομείο το βράδυ της Τετάρτης και φαίνεται πως το πρόβλημα που αντιμετωπίζει είναι σοβαρό. Αυτό το επιβεβαίωσε με δηλώσεις του ο γενικός διευθυντής των Villans, Charles Krulak, ο οποίος αποκάλυψε πως ο 63χρονος τεχνικός δεν θα κάτσει στον πάγκο της ομάδας του στα εναπομείναντα παιχνίδια.

"Είναι σοβαρό, κάτι για το οποίο θα έπρεπε να ανησυχούμε. Φοβάμαι ότι δεν θα μπορέσει να δώσει το παρών στα επόμενα παιχνίδια μας. Το σημαντικό είναι η υγεία του και το να αναρρώσει εντελώς".

Εν τω μεταξύ, ο McAllister, βοηθός του Houllier, ξεκαθάρισε πως δεν έχει πρόβλημα να εκτελεί χρέη μάνατζερ αφού το έχει πράξει στο παρελθόν στις Leeds και Coventry: "Είναι γεγονός πως είμαι επαγγελματίας. Είμαι ο πίσω από τους μάνατζερ και όταν αυτοί δεν είναι εδώ πρέπει να τους αντικαθιστώ. Είμαι τυχερός που έχω κοουτσάρει άλλες μεγάλες ομάδες όπως οι Leeds και Coventry. Έχω εμπειρία και έχω παίξει με πολλούς παίχτες στην καριέρα μου τόσο στη Leeds όσο και στη Liverpool. Επομένως, νομίζω πως τους ξέρω. Προσπαθώ να γίνομαι καλύτερος. Δεν έχω πολύ εμπειρία. Πιο πολλά πράγματα τα γνωρίζω λόγου του ότι έχω υπάρξει ποδοσφαιριστής. Όμως, δεν χωρά αμφιβολία ότι με έχει βοηθήσει πολύ η συνεργασία που είχα με τους Ken Bates (Leeds) και McGinnity (Coventry)".

englishfootball.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: