Aston Villa

Sky Sports | Football News

BBC Sport | Football | Teams | A | Aston Villa | World Edition

Live scores


powered by Agones.gr - opap

Κυριακή 3 Απριλίου 2011

Ψηφίζει Villa


Ο μέσος της Aston Villa ήταν στο φιλικό της Αγγλίας με την Γκάνα και έκανε πολύ καλή εμφάνιση. Οι εμφανίσεις λοιπόν του Άγγλου έχουν κάνει διάφορες ομάδες από την Premier League να θέλουν να τον εντάξουν στο δυναμικό τους.

Μπορεί κανείς να πεί ότι ο Downing και Ashley Young είναι τα πιο “hot” ονάματα που υπάρχουν στο Villa Park, και για αυτόν ακριβώς τον λόγο τα σενάρια περί αποχώρησης τους από την ομάδα δίνουν και πέρνουν εδώ και καιρό.

Οι χωριάτες βρίσκονται μόλις έναν βαθμό πάνω από την επικίνδυνη ζώνη που οδηγεί στην Championship. Ο Downing όμως είναι αποφασισμένος να μην τερματίσει η ομάδα του στις τρείς τελευταίες θέσεις και δηλώνει σίγουρος για την παραμονή του ακόμα και άν συμβεί το μοιραίο.

«Είναι συνηθισμένο να κυκλοφορούν συνεχώς σενάρια για διάφορους παίχτες που ενδιαφέρουν κάποιες ομάδες, εγώ ομώς είμαι χαρούμενος εδώ. Από την πρώτη στιγμή που έπαιξα εδώ μου άρεσε. Ούτε που έχω σκεφτεί το ενδεχόμενο να φύγω. Ο σύλλογος με είχε βοηθήσει στον πολύ σοβαρό τραυματισμό μου. Για αυτόν τον λόγο θέλω να ανταποδώσω την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν.»

agglia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: