Aston Villa

Sky Sports | Football News

BBC Sport | Football | Teams | A | Aston Villa | World Edition

Live scores


powered by Agones.gr - opap

Κυριακή 10 Απριλίου 2011

Φιλόδοξος ο Young


Ένας από τους παίχτες που βρίσκονται στο επίκεντρο λόγω της επικείμενης μεταγραφικής περιόδου είναι ο Ashley Young. Ο 25χρονος έχει συνδεθεί με τις Tottenham, Liverpool και Manchester United και σύμφωνα με τα αγγλικά δημοσιεύματα το καλοκαίρι επίκειται μεγάλη μάχη μεταξύ των δύο τελευταίων για την απόκτησή του. Μάλιστα τα δημοσιεύματα έχουν φουντώσει και επειδή ο Άγγλος δεν ανανεώνει με την Aston Villa με την οποία έχει συμβόλαιο για άλλον ένα χρόνο.

Ο ίδιος μίλησε για όλα αυτά αρχής γενομένης από το θέμα της ανανέωσης του συμβολαίου του για το οποίο είπε: "Πάντα όταν με ρωτούν γι’ αυτό λέω ότι θα μιλήσουμε για το συμβόλαιό μου μετά το τέλος της σεζόν και αυτό δεν έχει αλλάξει. Τώρα θέλω να είμαι απόλυτα συγκεντρωμένος στις υποχρεώσεις της ομάδας μου. Θέλω να κάνω ό,τι μπορώ για να μας βγάλω από τη θέση στην οποία βρισκόμαστε τώρα. Δεν υπάρχει κάτι παραπάνω. Νομίζω ότι κάνω το σωστό γιατί κάθε βδομάδα παίζω όσο καλύτερα μπορώ".

Όσον αφορά την έντονη φημολογία σύμφωνα με την οποία Tottenham, Liverpool και Manchester United ενδιαφέρονται για την απόκτησή του σχολίασε: "Είναι ωραίο να ακούγεται πως ενδιαφέρονται για σένα αυτές οι ομάδες, αλλά είμαι παίχτης της Aston Villa και έχω συμβόλαιο για άλλον ένα χρόνο. Πάντα έλεγα ότι είμαι φιλόδοξο άτομο. Ήθελα να παίζω σε μεγάλες διοργανώσεις. Από την πρώτη μέρα επιθυμία μου ήταν να κερδίσω τρόπαια και να γίνω όσο καλύτερος μπορώ. Πιστεύω άλλωστε ότι ο καθένας θα ήθελε να κερδίσει τρόπαια. Δεν διαφέρω".

Τέλος, για τη μάχη που δίνει η ομάδα του για την παραμονη είπε: "Το κλίμα που υπάρχει στην ομάδα από τη μέρα που ήρθα είναι φοβερό και γι’ αυτό θα καταφέρουμε να βγάλουμε την ομάδα από τη δύσκολη θέση στην οποία έχει βρεθεί. Αν πάρουμε δύο ή τρία παιχνίδια θα σκαρφαλώσουμε αρκετές θέσεις στον βαθμολογικό πίνακα, αλλά αν χάσουμε δύο ή τρία παιχνίδια τότε θα έχουμε πρόβλημα. Είναι μια δύσκολη σεζόν, αλλά αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε σε μία κρίσιμη καμπή της. Πρέπει να κοιτάξουμε μπροστά και αυτή τη στιγμή το επόμενο παιχνίδι είναι με τη Newcastle. Όλοι αυτό σκεφτόμαστε και άπαντες θα δώσουμε το 100%".

englishfootball.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: