Aston Villa

Sky Sports | Football News

BBC Sport | Football | Teams | A | Aston Villa | World Edition

Live scores


powered by Agones.gr - opap

Κυριακή 10 Απριλίου 2011

Μοίρασε συγχαρητήρια ο Houllier


Φανερά ικανοποιημένος από την απόδοση των παικτών του και το αποτέλεσμα ήταν ο προπονητής της Aston Villa, Gerard Houllier. Ο τεχνικός της ομάδας μοίρασε συνχαρητήρια στους παίκτες του για την τεράστιας βαθμολογικής σημασίας νίκης απέναντι στην Newcastle με 1-0.

Μάλιστα δε παρέλειψε να τονίσει ότι θέλει η ομάδα του να εξασφαλίσει την παραμονή στην κατηγορία όσο πιο νωρίς γίνεται καθώς στο τέλος υπάρχει πολύ δύσκολο πρόγραμμα γι αυτήν.

'' H δουλειά των παικτών μου ήταν πολύ καλή. Δείξανε αποφασιστικότητα. Ευχαριστώ όλους τους παίκτες μου, και τους 13 που παίξαν σήμερα, για την προσπάθεια τους. Μπορούσες να δείς από την αρχή ότι το θέλαν πολύ. Είναι μια τεράστια νίκη. Μπορούμε πλέον να κοιτάζουμε προς τα πάνω αλλά εγώ προτιμώ να κρατήσω τα πόδια μου στο έδαφος. Οι δουλειά μας είναι να βγούμε από την επικίνδυνη ζώνη όσο το δυνατόν νωρίτερα καθώς τα τελευταία 2 μας παιχνίδια είναι με Arsenal και Liverpool εκτός έδρας. ''

'' Δεν υπάρχει πίεση στην ομάδα ούτε σε εμένα. Το σημαντικό είναι η υποστήριξη που έχω από τον πρόεδρο, το οποίο έγινε σαφές σε όλη την διάρκεια της εβδομάδας. Ξέραμε από την αρχη ότι το παιχνίδι ήταν κομβικό για εμάς. Η ατμόσφαιρια στο γήπεδο σήμερα ήταν φανταστική. Μας στιρήξαν πολύ και ήταν σημαντικό που προηγηθήκαμε. ''

englishfootball.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: