Aston Villa

Sky Sports | Football News

BBC Sport | Football | Teams | A | Aston Villa | World Edition

Live scores


powered by Agones.gr - opap

Τρίτη 12 Απριλίου 2011

Να αποδείξει την αξία του


O Stiliyan Petrov είναι αποφασισμένος να κάνει τα πάντα για να κερδίσει την εμπιστοσύνη του Gerard Houlier και να αρχίσει να παίζει πιο τακτικά στη βασική 11αδα. Ο Βούλγαρος μέσο-επιθετικός δεν έχει πάρει πολλές ευκαιρίες στους Villa, ωστόσο, ύστερα από τη συμμετοή του στη νίκη με 1-0 επί της Newcastle, ο προπονητής τους δεν παρέλειψε να τον συγχαρεί για την απόδοσή του.

Να τι δήλωσε ο παίκτης:

<< Είναι δύσκολα τα πράγματα όταν δεν παίζεις. Όχι μόνο επειδή είμαι ο αρχηγός της ομάδας, αλλά και επειδή λατρεύω να παίζω.>>

<< Είναι κάτι που δεν μου είχε τύχει ξανά στην καριέρα μου και είναι περίεργο. Ωστόσο έτσι είναι το ποδόσφαιρο και πρέπει να μάθεις να ζεις με αυτό.>>

<< Ο προπονητής είναι αυτός που παίρνει τις αποφάσεις. Εμείς από τη μεριά μας πρέπει να τα δίνουμε όλα για να είμαστε σε θέση να κάνουμε ότι μας ζητήσει.>>

Τέλος έκλεισε λέγοντας:

<< Αυτό που πιστεύω ότι μπορώ να κάνω εγώ, είναι να αποδείξω στον προπονητή μου ότι πρέπει να παίζω και θα κάνω τα πάντα για να το καταφέρω.>>

englishfootball.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: