Aston Villa

Sky Sports | Football News

BBC Sport | Football | Teams | A | Aston Villa | World Edition

Live scores


powered by Agones.gr - opap

Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

Ευγνώμων ο Pires


Με ρίσκο, το οποίο θα προσπαθήσει να κερδίσει, χαρακτήρισε ο Robert Pires την απόκτησή του από την Aston Villa. Ο Γάλλος αποχώρησε το καλοκαίρι από τη Villarreal και για αρκετούς μήνες ήταν χωρίς ομάδα. Ωστόσο, ο Gerard Houllier τον πίστεψε, τον πήρε στην ομάδα του και του έδωσε την ευκαιρία να αγωνιστεί ξανά στην Premier League στα 37 του, για το οποίο ο Pires νιώθει ευγνώμων τόσο προς τον 63χρονος τεχνικός όσο και στην Aston Villa γενικότερα.

"Ειλικρινά εκτιμώ ό,τι έκανε ο Gerard για μένα. Ήταν ένα ρίσκο, αλλά εγώ θα κάνω ότι μπορώ για να το κερδίσει. Η πρόκληση είναι πολύ ενδιαφέρουσα για μένα. Υπάρχουν ακόμα πολλοί αγώνες μέχρι το τέλος της σεζόν και στόχος μας είναι να τερματίσουμε όσο ψηλότερα γίνεται. Είναι πολύ συναρπαστικό για μένα που βρίσκομαι σε τέτοιο σύλλογο".

"Το πιο ευχάριστο πράγματα για μένα είναι ότι ποτέ δεν αναφέρεται η ηλικία μου. Απλώς ήθελαν να δείξω τι μπορώ να κάνω και να βοηθήσω την ομάδα με την εμπειρία μου. Ο Gerard μου είπε ότι οι παραστάσεις που έχω είναι πολύ σημαντικές. Ήταν η ιδανική κατάσταση για μένα. Οι οπαδοί δεν έχουν συνηθίσει να βλέπουν την ομάδα τους στις τελευταίες θέσεις της βαθμολογίας. Θέλω να ζητήσω από τους οπαδούς μας να έχουν εμπιστοσύνη στην ομάδα. Τους χρειαζόμαστε. Μαζί είμαστε πιο δυνατοί".

englishfootball.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: