Aston Villa

Sky Sports | Football News

BBC Sport | Football | Teams | A | Aston Villa | World Edition

Live scores


powered by Agones.gr - opap

Παρασκευή 20 Αυγούστου 2010

«Πεινασμένος» ο Άιρλαντ


Η μεταγραφή του στην Άστον Βίλα, έστω και ως αντάλλαγμα για την μετακίνηση του Μίλνερ στη Μάντσεστερ Σίτι, έχει ανοίξει την όρεξη του Στέφεν Άιρλαντ, ο οποίος μετά από ένα διάστημα ανομβρίας θα έχει και πάλι την ευκαιρία να παίξει ποδόσφαιρο.

Ο διεθνής Ιρλανδός είχε μείνει στο περιθώριο το τελευταίο χρόνο στη Σίτι, αφού δεν περιλαμβανόταν στα πλάνα του προπονητή της ομάδας, Ρομπέρτο Μαντσίνι. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μείνει καιρό εκτός αγώνων, γεγονός που θέλει να αφήσει πίσω του, τώρα που θα φορά τη φανέλα των «χωριατών».

«Θέλω να επιστρέψω παίζοντας όπως ξέρω. Δεν έχω παίξει 90λεπτο τους τελευταίους 8 ή 9 μήνες, το οποίο δεν είναι φυσιολογικό για εμένα. Έχω σχεδόν ξεχάσει πως είναι να βγαίνεις από ένα παιχνίδι και να αισθάνεσαι κουρασμένος είτε έχεις κερδίσει είτε έχεις χάσει. Δεν έχω συνηθίσει να μένω εκτός τόσο καιρό. Θέλω να επιστρέψω σε υψηλό επίπεδο και να βοηθήσω τους συμπαίκτες μου να πετύχουμε κάτι σημαντικό αυτή τη σεζόν», ήταν το σχόλιο του 23χρονου ποδοσφαιριστή.

england365

Δεν υπάρχουν σχόλια: