Aston Villa

Sky Sports | Football News

BBC Sport | Football | Teams | A | Aston Villa | World Edition

Live scores


powered by Agones.gr - opap

Πέμπτη 19 Αυγούστου 2010

Milner: "Ήρθα για πρωτάθλημα"


Λόγο για κατάκτηση του πρωταθληματος της Premier League έκανε ο James Milner, στις πρώτες δηλώσεις τoυ ως παίκτης της Manchester City.


O Άγγλος μέσος υπήρξε πρώτο θέμα σε πολλά πρωτοσέλιδα εφημερίδων αυτό το καλοκαίρι, και επέμεινε μετά την ολοκλήρωση της μεταγραφής του ότι το να πει το "ναι" στη City ήταν μια αρκετά εύκολη απόφαση.


Μιλώντας στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου, ο Milner ανέφερε: "Οι πρώτες δηλώσεις του προπονητή μου ήταν "Να είσαι έτοιμος να κατακτήσεις το πρωτάθλημα", και αυτό αποτελεί τον απόλυτο στόχο μου- είναι κάτι που θέλω να πετύχω και γι' αυτό είμαι εδώ. Κι όχι μόνο εγώ, αλλά και οι περισσότεροι από αυτύς που ήρθαν. Ξέρω ότι υπάρχει πολύς ανταγωνισμός, όμως είμαι φιλόδοξος και θέλω να κερδίσω πολλά. Πιστεύω ότι μπορούμε να το πετύχουμε. Μπορεί η μεταγραφή μου να διήρκησε πολύ καιρό, όμως τώρα το μόνο που θέλω είναι να βγω στο γήπεδο και να παίξω".

agglia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: