Aston Villa

Sky Sports | Football News

BBC Sport | Football | Teams | A | Aston Villa | World Edition

Live scores


powered by Agones.gr - opap

Τρίτη 24 Αυγούστου 2010

MacDonald: "Έκανα κι εγώ λάθη"


Τους παίχτες του προσπάθησε να στηρίξει μετά την βαριά ήττα από τη Newcastle με 6-0 ο υπηρεσιακός τεχνικός της Astn Villa, Kevin MacDonald ο οποίος παραδέχτηκε ότι φταίει και ο ίδιος για ό,τι έγινε.



"Αρχίσαμε πολύ καλά τη σεζόν και είναι απογοητευτικό που χάσαμε και μάλιστα τόσο εύκολα από τη Newcastle. Ίσως να ήταν και λάθος μου που στηρίχτηκα σε κάποια νεαρά παιδιά τα οποία τα είχαν πάει πολύ καλά ως τώρα".


"Όταν χάνεις ένα πέναλτι τα πράγματα γίνονται χειρότερα. Ξεκινήσαμε πολύ καλά αλλά το δεύτερο και το τρίτο γκολ μας σκότωσαν γιατί ήρθαν πριν το ημίχρονο. Το momentum είναι πολύ σημαντικό στο ποδόσφαιρο. Οι παίχτες μου ένιωσαν πολύ άσχημα στο 3-0. Αν πετυχαίναμε ένα γκολ τα πράγμτατα ίσως είχαν αλλάξει αλλά αυτό δεν ήρθε ποτέ".


Τέλος, αναφέρθηκε και στο αν αυτό το αποτέλεσμα του ψαλίδισε κι άλλο τις όποιες ελπίδες έχει για να παραμείνει στο πόστο του προπονητή.



"Το σημερινό αποτέλεσμα δε θα αλλάξει τις σκέψεις μου. Έχω πει ότι στο τέλος της βδομάδας θα καθίσω και θα δω πως έχουν τα πράγματα"

agglia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: