Aston Villa

Sky Sports | Football News

BBC Sport | Football | Teams | A | Aston Villa | World Edition

Live scores


powered by Agones.gr - opap

Σάββατο 28 Αυγούστου 2010

MacDonald o...κατασταλαγμένος


Συμβουλές από άλλους προπονητές δέχεται ο Kevin McDonald για να αποφασίσε αν τελικά θα προτείνει τον εαυτό του για τη θέση του προπονητή που έχει μείνει κενή στην Aston Villa μετά την παραίτηση του Ο'Neill.



Ο MacDonald, που αυτή τη στιγμή είναι υπηρεσιακός δήλωσε ότι ακόμα δεν έχει κατασταλάξει στο αν θε ήθελε να είναι προπονητής και αυτή θα είναι μία απόφαση που θα πάρει ο ίδιος. Πάντως, πιστεύει ότι η Villa θα έχει μάνατζερ μ ετά τη διακοπή του πρωταθλήματος.



"Έχω μιλήσει με δύο-τρεις μάνατζερ αλλά αυτό που μου λένε είναι ότι: "Θα πρέπει να αποφασίσεις μόνος σου". Λένε ακόμη: "Αν νιώθεις ότι θέλεις κι άλλο χρόνο τότε αυτό να κάνεις". Αυτός είναι και ο λόγος που αποφάσισα να πάρω λίγο χρόνο ακόμα. Σε χρειάζεται να μου πει κανένας τίποτα. Πιστεύω πολύ στις ικανότητές μου και αν τελικά θελήσω να γίνω προπονητής της Villa θα το πω στον Ko Lerner".


"Υποθέτω ότι μετά την διακοπή λόγω των εθνικών ομάδων θα υπάρχει νέος προπονητής. Αν θα είμαι εγώ; Αυτό δεν το ξέρω. Προξενεί έκπληξη σε πολλούς φιλάθλους που σκέφτομαι ακόμη κάποια πράγματα. Ειλικρινά έχω σκεφτεί πολύ γιατί αυτή ίσως να είανι μεγάλη ευκαιρία για μένα. Όμως, ακόμα δεν έχω λάβει την απόφασή μου. Αν θέλω αυτού του είδους τη ζωή; Αν θέλω να με βλέπει ο κόσμος ως άνθρωπο έξω από το γήπεδο ή ως προπονητή; Δεν έχω κατασταλάξει".



"Το πως ένιωσα την Πέμτη το βράδυ με τη Rapid που καταφέραμε να προηγηθούμε και μετά μας γύρισε το παιχνίδι είναι κάτι που μόνο εγώ ξέρω".

agglia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: