Aston Villa

Sky Sports | Football News

BBC Sport | Football | Teams | A | Aston Villa | World Edition

Live scores


powered by Agones.gr - opap

Παρασκευή 27 Αυγούστου 2010

Διαφορετικοί δρόμοι


Η μεταγραφή του προκάλεσε αρνητικές αντιδράσεις, κυρίως από τους οπαδούς της Άστον Βίλα. Ο Τζέιμς Μίλνερ επέλεξε να συνεχίσει την καριέρα του στη Μάντσεστερ Σίτι, με τον Στίφεν Άιρλαντ να παίρνει τον αντίθετο δρόμο. Ο διεθνής μέσος όμως δεν έχει καμία διάθεση να γίνει αντικείμενο σύγκρισης.

Ο πρώην «πολίτης» που μάλιστα έλαβε και κάποιο αξιόλογο ποσό για να αποτελέσει αντάλλαγμα του Μίλνερ, αναφέρθηκε στο νέο μεταγραφικό απόκτημα της Σίτι και υποστήριξε πως έκανε λάθος αν πίστεψε πως εκεί το… γρασίδι έχει καλύτερο χρώμα από αυτό στο «Βίλα Παρκ».

Η απάντηση ήρθε άμεσα από τον μέσο της ομάδας του Μάντσεστερ, μαζί με ένα χαμόγελο. «Δεν έχω ακούσει εγώ ο ίδιος την ιστορία, αλλά έχω ενημερωθεί από τρίτους. Ελπίζω να είναι σημαντικός για την Άστον Βίλα και να αποδειχθεί πολύ καλή μεταγραφή. Με τον ίδιο τρόπο, μπορεί κι εγώ να πετύχω στη Σίτι. Ο επαγγελματισμός στην ομάδα είναι πολύ μεγάλος. Προετοιμαζόμαστε κατάλληλα για κάθε παιχνίδια και κάθε φορά που βγαίνουμε στον αγωνιστικό χώρο, όλα εξαρτώνται από εμάς για το που μπορούμε να φτάσουμε. Πιστεύω πως έχω κάνει τη σωστή επιλογή και η Σίτι θα με οδηγήσεις τη σωστή κατεύθυνση».

england365

Δεν υπάρχουν σχόλια: