Aston Villa

Sky Sports | Football News

BBC Sport | Football | Teams | A | Aston Villa | World Edition

Live scores


powered by Agones.gr - opap

Δευτέρα 23 Αυγούστου 2010

Ντάρμπισιρ: "Μισώ τον Μέλμπεργκ"


Ο Ντάρμπισιρ είναι πλέον ποδοσφαιριστής της Μπέριγχαμ και δεν ξεχνά το παρελθόν του πρώην συμπαίκτη του Όλοφ Μέλμπεργκ στην μισητή Άστον Βίλα, υπογραμμίζοντας με αρκετή δόση χιούμορ πως τον μισεί. Τι λέει για Βαλβέρδε και τον τελικό με την ΑΕΚ.

Ο Άγγλος στράικερ σε συνέντευξη του στην ιστοσελίδα "Sunday Mercury" μίλησε για τον Σουηδό αμυντικό του Ολυμπιακού, τον Βαλβέρδε που δεν τον πίστεψε, αλλά και τις παραισθήσεις που είχε μετά το γκολ κόντρα στην ΑΕΚ στον αξέχαστο τελικό Κυπέλλου του 2009.

"Ήταν γείτονας μου ο Όλοφ στο διάστημα που ήμουν στον Ολυμπιακό. Μίλησε για την μετακίνηση μου στην Μπέρμιγχαμ, αλλά δεν είπαμε πολλές λεπτομέρειες. Από πλευράς του μου πρότεινε κάποια μέρη για να μείνω και μου τόνισε πως πρόκειται για μια όμορφη πόλη.

Γνωρίζω πως ήταν παίκτης της Άστον Βίλα και όταν έμαθε πως θα πάω δανεικός στην Μπέρμιγχαμ, συζητήσαμε για αυτό το θέμα. Η σύζυγος του Μέλμπεργκ μίλησε επίσης στη γυναίκα μου και τις έκανε κουβέντα κυρίως στο τι θα πρέπει να προσέχει, που δεν πρέπει να πάει και τέτοια είδους πράγματα. Αλλά εντάξει, δεν θα.... τηλεφωνήσω ξανά στον Όλοφ. Αυτό ήταν, από τώρα τον μισώ", τόνισε για τον πρώην συμπαίκτη του, ο Ντάρμπισιρ.

"Δεν με πίστεψε ο Βαλβέρδε"

Αναφερόμενος στον νέο τεχνικό του Ολυμπιακού, ο 24χρονος σέντερ φορ δεν έκρυψε την έκπληξη του για το γεγονός πως δεν τον πίστεψε: "Δεν ξέρω γιατί ο Ερνέστο Βαλβέρδε δεν πίστεψε σε μένα. Υπό τις οδηγίες του έπαιξα το καλύτερό μου ποδόσφαιρο. Είναι παράξενο. Ο ατζέντης μου με ενημέρωσε πως υπήρχαν ευκαιρίες να φύγω και ρώτησα τον προπονητή μου εάν θα με άφηνε να επιστρέψω στην Αγγλία για να παίξω ποδόσφαιρο. Μου απάντησε πως θα μιλούσε με τον πρόεδρο (Ευάγγελο Μαρινάκη), αλλά η πραγματικότητα είναι πως δεν είχε πρόβλημα".

"Μετά το γκολ τα έχασα"

Όσο για το γκολ που είχε πετύχει κόντρα στην ΑΕΚ στον τελικό του Κυπέλλου πριν δύο χρόνια, ο Ντάρμπισιρ θυμάται: "Tα πάντα έγιναν πριν πετύχω το δεύτερο γκολ. Πήγα να πάρω μια κεφαλιά και ο Σωτήρης Κυργιάκος, που τώρα αγωνίζεται στην Λίβερπουλ, πραγματικά με συνέθλιψε χυπώντας με από πίσω. Δεν ξέρω με τι, ένιωσα σαν να με χτύπησε με ρόπαλο του μπέιζμπολ.

Έχασα τις αισθήσεις μου. Μετά τις πρώτες βοήθεις, δεν μπορούσαν να πιστέψω ότι ήμουν και πάλι στο γήπεδο, υπήρχε αίμα παντού στην φανέλα μου. Μπήκα μέσα στην περιοχή και κατάφερα να σκοράρω. Αυτό ήταν. Ειλικρινά, δεν θυμάμαι πολλά άλλα πράγματα. Αφού σκόραρα, από εκεί και πέρα τα έχασα. Έβλεπα τετραπλούς παίκτες, όχι διπλούς. Έπρεπε να γίνω αλλαγή".

sport24

Δεν υπάρχουν σχόλια: