Aston Villa

Sky Sports | Football News

BBC Sport | Football | Teams | A | Aston Villa | World Edition

Live scores


powered by Agones.gr - opap

Κυριακή 22 Αυγούστου 2010

Προς το παρόν μόνο υπηρεσιακός


Οι πιθανότητες της πρόσληψής του ως μόνιμος προπονητής της Άστον Βίλα είναι μια σκέψη που περνάει από το μυαλό του Κέβιν ΜακΝτόναλντ, ωστόσο παρά τα θετικά αποτελέσματα στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος και τα πλέι-οφ του Γιουρόπα Λιγκ, αφήνει τα πράγματα να εξελιχθούν φυσιολογικά.

Πέντε μέρες πριν από την έναρξη της Πρέμιερ Λιγκ, ο φροντιστής της ομάδας αναγκάστηκε να εκτελεί μέχρι νεοτέρας χρέη υπηρεσιακού προπονητή, μετά την απομάκρυνση του Μάρτιν Ο’Νιλ. Στα δύο παιχνίδια που έχει καθίσει στον πάγκο των «χωριατών», η Βίλα επιβλήθηκε της Γουέστ Χαμ 3-0 στην πρώτη αγωνιστική της σεζόν και ήρθε ισόπαλη εκτός έδρας 1-1 με τη Ραπίντ Βιέννη στα πλέι-οφ του Γιουρόπα Λιγκ. Ο ιδιοκτήτης του συλλόγου, Ράντι Λέρνερ σκέφτεται πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο να προσλάβει τον ΜακΝτόναλντ με την ιδιότητα του νέου τεχνικού, αλλά ο τελευταίος ομολογεί πως δεν είναι σίγουρος για την καταλληλότητά του.

«Αν τα πράγματα συνεχίσουν να εξελίσσονται θετικά και ο κ. Λέρνερ μου πει πως θέλει να είμαι ο προπονητής της ομάδας, έχοντας δίπλα μου μερικούς κατάλληλους ανθρώπους, τότε θα πρέπει να το σκεφτώ πολύ σοβαρά. Αλλά είναι αυτό που θέλω και μπορώ να ανταπεξέλθω; Αυτή τη στιγμή, ο κ. Λέρνερ μου έχει πει απλά να κάνω τη δουλειά μου. Έχει αντιληφθεί πως έχουμε πολλή δουλειά λόγω της έλλειψης του τεχνικού τιμ». Ο Κέβιν ΜακΝτόναλντ γνωρίζει πως η δουλειά ενός προπονητή στην Πρέμιερ Λιγκ είναι ιδιαίτερα απαιτητική και θέλει ιδιαίτερη προσοχή. Πέρυσι, η Άστον Βίλα τερμάτισε στην έκτη θέση, έφτασε στον τελικό του Κάρλινγκ Καπ και στον ημιτελικό του Κυπέλλου Αγγλίας. Είναι δεδομένο πως η επιτυχημένη πορεία πρέπει να συνεχιστεί και αυτό είναι το θέμα που απασχολεί τον ΜακΝτόναλντ, αφού πιστεύει ίσως δεν έχει τις δυνατότητες να το κάνει.

«Από τη μεριά μου, έχω συγκεντρωθεί τόσο πολύ στη δουλειά και δεν είχα το χρόνο να σκεφτώ το ενδεχόμενο της πρόσληψής μου και κατά πόσο θέλω αυτή τη δουλειά. Γνωρίζω πως όταν προπονείς ομάδα της Πρέμιερ Λιγκ, η ζωή σου δεν είναι δική σου. Βρίσκεσαι ανά πάσα στιγμή στα φώτα της δημοσιότητας. Αυτό, σε συνδυασμό με αρκετά άλλα πράγματα, με κάνουν να αναρωτιέμαι και να σκέφτομαι 24 ώρες τη μέρα και εφτά μέρες την εβδομάδα, αν πραγματικά θέλω να κάνω αυτή τη δουλειά» υποστήριξε ο ΜακΝτόναλντ.

england365

Δεν υπάρχουν σχόλια: